Мадэль
арганізацыі шостага школьнага дня
ў ДУА “Заямнаўская сярэдняя школа”
Мэта работы: стварэнне ўмоў для ўмацавання фізічнага, псіхічнага і маральнага здароўя навучэнцаў, выхавання ў іх усвядомленай грамадзянскасці, развіцця і рэалізацыі творчых здольнасцей, асобасных і сацыяльных кампетэнцый.
Задачы работы:
1. Арганізаваць змястоўнае напаўненне шостага дня тыдня
праз далучэнне навучэнцаў да ўдзелу у розных відах гульнёвай, пазнаваўчай, працоўнай дзейнасці;
2. Стварыць умовы для дзейнасці дзіцячых, маладзёжных аб’яднанняў і ўдасканалення вучнёўскага самакіравання;
3. Забяспечыць эфектыўнасць прафілактыкі асацыяльных паводзін дзяцей, правапарушэнняў і іншых негатыўных з’яў у асяроддзі непаўналетніх за кошт арганізаванага вольнага часу вучняў;
4. Спрыяць далучэнню законных прадстаўнікоў вучняў да ўдзелу ў фізкультурна-аздараўленчых, спартыўных, культурна-масавых мерапрыемствах, працоўных акцыях.
Удзельнікі выхаваўчага працэсу: навучэнцы ДУА “Заямнаўская сярэдняя школа”, класныя кіраўнікі, настаўнік фізічнай культуры і здароўя, настаўнік працоўнага навучання, педагогі дадатковай адукацыі, педагог сацыяльны, педагог-арганізатар, законныя прадстаўнікі вучняў.